Menu

środa, 19 sierpnia 2015

Prolog



Don't look back you're safe now,
unlock your heart.

     -Jestem w domu-powtarzała cichutko-jest bezpiecznie.
Hermiona Granger powróciła do domu po bitwie. Była w okropnym stanie-nie dość,że wojna ją wykończyła ,zastała pusty dom-jej rodzice zginęli w wypadku samochodowym. Potrafiła przesiedzieć cały dzień na cmentarzu, wspominając państwo Granger. Jej przyjaciele ją wspierali,szczególnie Ginerwa. Nie kiedy zostawała z nią na noc,by dziewczyna nie zrobiła sobie krzywdy.Za każdym przebudzeniem Granger powtarzała  te same słowa:
-Hermiona, to tylko dwadzieścia cztery godziny które musisz przetrwać.
Powoli zapadała w depresję. W każdy piątek kiedy jej przyjaciele imprezowali, siadała na kanapie, otulała się w koc i patrzyła się w jeden punkt do świtu.Często się głodziła i w ogóle się nie wysypiała.
     Luna przekonywała Granger, aby poznała kogoś, kto ją pokocha i wesprze,lecz ta nigdy nic nie odpowiadała. Dziewczyna w ogóle nie wychodziła z domu-nie przyszła na przyjęcie zaręczynowe Harrego i Ginny. Jedyne co im powiedziała półgłosem to ,,Gratuluję''.
-Jestem w kropce.Zagubiłam się w codzienności.Chcę to przerwać-ale nie potrafię.Cierpię.Moja dusza cierpi. Gubię się w tym ogromnym świecie. Nie rozumiem siebie.Nie mam już radości z tego cholernego życia-powtarzała to sobie w myślach non stop.
-----------------------------------------------------------------
Tak na początek. Trochę krótko,ale nie lubię pisać prologów :) Piszcie co powinnam poprawić :) Polecajcie swoje blogi o Dramione, bo nie mam co czytać ;)

8 komentarzy:

  1. Hej :* Spodobał mi się prolog <3 Był co prawda bardzo krótki, ale fabuła naprawiła wszystko :) Masz ładny styl pisania. Jedyne co powinnaś poprawić, to wstawianie spacji po znaku interpunkcyjnym :) Tekst się wtedy nie będzie zlewał podczas czytania :) Tak poza tym to wszystko ok :*
    Czekam na kolejny rozdział :* Życzę dużo weny !

    ~Rennervate
    dramione-nasz-maly-swiat.blogspot.com

    P.S.: Jeśli chcesz to wpadnij do mnie :) Niedawno zaczęłam :) Komentarze mile widziane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny prolog :D
    Z reguły nie czytam ff z Dramione po wojnie, wolę jak są w szkole, ale twoje ff strasznie mnie zaintrygowało! Na pewno będę stałą czytelniczką. Życzę weny i jak najszybszego napisania rozdziału!
    N.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba, czekam na więcej ;)
    Weny :*
    Zapraszam do mnie www.dramione-milosc-zwycieza-wszystko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Super!!! Tak jak mówiłam zajrzałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prolog przedstawia nam zarys fabuły oraz problem z jakim musi się zmagać główna bohaterka. Podoba mi się, jednak zauważyłam kilka błędów związanych z interpunkcją np.
    "Chcę to przerwać-ale nie potrafię" powinno być "Chcę to przerwać,ale nie potrafię" Przecinek nie myślnik. Staraj się ich nie używać, raczej poradzisz sobie z opisami właśnie dzięki przecinką. Lecę czytać dalej :)

    OdpowiedzUsuń